Стипендии за три сърдечни момчета, останали без баща!

Бисер на 17 г., Георги на 15 г. и Християн на 11 г. са трима братя-сираци.

Баща им Димитър вследствие фрактура на шийните прешлени бе прикован на легло, осем години бе лежащо болен, изискващ неотлъчна грижа... Преди две години Димитър почина. Майката се грижи сама за трите си деца.

Непостоянната работа в сферата на почистването я принуждава да работи ежедневно от тъмно до тъмно.

Децата са отговорни и добри. Всички те много трудно приеха загубата на бащата. Независимо, че майката работи всеки ден, и че най-голямото момче работи през ваканциите, средствата не достигат.Трудно е, понякога е непосилно...

100%
Общо дарени 4738 лв.
100%
Дарени: 4738 лв. от 300.00 лв.

За кампанията

В края на 2015 г. фондацията ни имаше инициативи за деца, чиито родители са хора с увреждания.

Чрез бизнес партньорство осигурявахме ваучери по 50 лв за закупуване на облекло за деца, чиито родители са хора с тежки физически увреждания. Представители на фирмата подпомагаха процеса за избор на дрехи и обувки за децата.

Обаждахме се да поканим всяко семейство. В този момент майката на Бисер, Гого и Хриско ни попита – налага ли се и дали очакваме да доведе и трите си момчета до въпросния магазин. Обяснихме и, че това е нашата молба и майката продължи с въпроса - кой ще плати пътните, защото това е в другия край на София. Жената не можеше да си позволи пътни разходи на трите деца за три автобуса...

Няколко дни по-късно имахме парти по повод Рождество Христово и майката с трите деца присъстваше. На това събиране наш колега и е подарил малка сума пари, за да закупи шоколади и зарадва децата си за Рождество Христово. Получила сумата, жената е отговорила, че не може да мисли за шоколади, с тези пари ще закупи въглища, защото в дома им е ужасно студено.

Това е ежедневието на семейството - осеяно с трудности и болка. Всичко това ни кара да се опитваме да помогнем на Бисер, Георги и Християн, търсейки за всеки от тях по 100 лв. месечна стипендия през учебната година. Момчетата наистина са отговорни и добри и смятаме, че заслужават нашата подкрепа.

Благодарим на всеки, който откликне на тази наша молба!

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

Средствата отиват при: Самарянина
Среден месечен доход на член от семейството: 175 лв.
Брой на лицата в семейството: 4
От тях трудоспособни: 1
Стойност на материалните активи: под 5000 лв.

ДАРЕНИЯ

53

  1. Анонимен 250.00 лв.
  2. Анонимен 100.00 лв.
  3. Анонимен 100.00 лв.
  4. Анонимен 50.00 лв.
  5. Анонимен 100.00 лв.
  6. Анонимен 100.00 лв.
  7. Анонимен 100.00 лв.
  8. Анонимен 300.00 лв.
  9. Анонимен 160.00 лв.
  10. Анонимен 100.00 лв.
  11. Анонимен 30.00 лв.
  12. Деян Димитров 75.00 лв.
  13. Анонимен 108.00 лв.
  14. Анонимен 50.00 лв.
  15. Zhivko Tropchev 30.00 лв.
  16. Анонимен 100.00 лв.
  17. Анонимен 200.00 лв.
  18. Анонимен 20.00 лв.
  19. Анонимен 50.00 лв.
  20. Анонимен 100.00 лв.
  21. Анонимен 50.00 лв.
  22. Victor Emanouilov 200.00 лв.
  23. Християнска църква Вдъхновение 200.00 лв.
  24. с-во Mcilvenna 30.00 лв.
  25. Zhivko Tropchev 30.00 лв.
  26. църква Вдъхновение 100.00 лв.
  27. Zhivko Tropchev 30.00 лв.
  28. Анонимен 50.00 лв.
  29. Любен Петров 100.00 лв.
  30. Zhivko Tropchev 40.00 лв.
  31. с-во Mcilvenna 30.00 лв.
  32. Анонимен 50.00 лв.
  33. Zhivko Tropchev 30.00 лв.
  34. Анонимен 100.00 лв.
  35. Анонимен 100.00 лв.
  36. с-во Mcilvenna 100.00 лв.
  37. Анонимен 100.00 лв.
  38. Анонимен 20.00 лв.
  39. Анонимен 35.00 лв.
  40. Zhivko 24.00 лв.
  41. Анонимен 40.00 лв.
  42. Анонимен 20.00 лв.
  43. Анонимен 100.00 лв.
  44. Анонимен 100.00 лв.
  45. Zhivko 20.00 лв.
  46. Анонимен 100.00 лв.
  47. Анонимен 40.00 лв.
  48. Анонимен 50.00 лв.
  49. Zhivko 50.00 лв.
  50. Анонимен 50.00 лв.
  51. Анонимен 20.00 лв.
  52. Анонимен 86.00 лв.
  53. Анонимен 200.00 лв.

Общо събрани:

4 418.00 лв.

Новини за кампанията

Двете Лепти | Даването Променя | Сайт за дарения | Дарителски кампании | Без комисионна

Сайтът изисква бисквитки

Бисквитките са от съществено значение за работата на сайта и за подобряване практическата работа на потребителите. Научете повече тук